- Nano'

Alla inlägg under oktober 2010

Av Nano ♥ - 14 oktober 2010 16:59





- Nano (L)

Av Nano ♥ - 14 oktober 2010 16:55

FAN JA GJORDE EN SKT BRA HEDER,  ELLER VAD DE NU HETER SÅ NU RADERADES DEN ;// ELLER SÅ HITTA JAG INTE DEN :(




- Nano (L)

Av Nano ♥ - 14 oktober 2010 08:52

HEEEEJ SITTER I SKOLNA, ;)



som sagt sitter jag i skolan för vi ska göra något konstigt skolarbete och jag är för långt typ..så ja tänkte nörda lite saker tills alla är gämmna med mej. idag ska jag inte göra något specileet. Bara plugga...de komer inte blir kul men ja ligger eftre skit mycke haha har inte gjort något typ vi har ju ingen tid och jobba, vi får ingen. PÅ LÖRDAG BLIR DE 97 MATCH FAN VA KUL IGEN :) ! Här kommer ngra bilder jag tog igår när Elsa stack


                  






- Nano (L)


Av Nano ♥ - 13 oktober 2010 19:04

Så dålig uppdaterning jag vet, men ja pallaar inte blogga sorry. men i dag var jag med elsa och inget mer sorry men pallar inte blogga men imon blir de fullt igen ;) 


        



 - Nano (L)

Av Nano ♥ - 12 oktober 2010 21:22

Heeej bloggen :D


vi vann, fan va bra vi är ! De va mot 96:or de blev 1-1 sen straffar , fan va bra målvakt och bra straff läggare de e hela deras lag äger jag spela med 97;orna, som är med i en 96 serie haha, har vart med sarah , fan va kul vi hade vi har alltid kul, de e ju därför jag älskar henne skit mycke, aa mest asså 


MEN VEM ÄR TOVE ? KAN DU LÄNKA DIN BLOGG ? :) 


- Nano (L)

Av Nano ♥ - 11 oktober 2010 12:14

Heeej !


hahah, ny heder igen. Men nu ska ja ha denna riktigt länge tills ja fixar en ja är riktigt nöjd med ! Och nej jag är inte sjuk ja är i skolan & vi får vara på datan så ja tänkte blogga lite.


-  N a n o (L)

Av Nano ♥ - 10 oktober 2010 12:45

Heeeej vinnare av veckans blogg är Denna Tjejen Grattis till henne :)


Heej coolaste blogg läsare ;)


ska snart dra till fotbollen :) , sen kanske vara med Maxim & Rezgar ;) men nu ska ja städa mitt rum sen blir de mer blogg-innläg


  


Presentation


kompisar, vardag och bilder (:

1998 ✌

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag behöver ändras på bloggen ?
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Bättre design
 Mer musik
 Mer outfits
 Mer länker till andra blogger
 Mer tävlingar
 Mer bilder mindre text
 Mer text mindre bilder
 Allt är bra som de är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards