- Nano'

Alla inlägg under september 2010

Av Nano ♥ - 30 september 2010 21:12

                     

Av Nano ♥ - 30 september 2010 19:10

Tjaaa, alla coolingar :)


hejj förlåt för en dålig uppdaterning eller vad de heter. Har inte haft lust att blogga, meen idag va ja me sarah :) vi hade kul iaf jag ! de kmr ngra bilder sen. Men har inget mer å säga ! 


  

Av Nano ♥ - 28 september 2010 07:19

Shooo, alla coolingar ;)       



     


  

Av Nano ♥ - 27 september 2010 20:07

  


;$$$$$$








  

Av Nano ♥ - 27 september 2010 18:35

Shoo alla bäääjjbes :)


Idag va jag me mikka , de va skit kul igår skulle jag ju spela match och de gjorde jag vi vann med 6-1, gud va bra 97-orna är ! Men jag håller på med en ny design de ska vara en färg men jag vet inte vilken..tror de blir svart vitt eller något ska fråga sanna vad hon vill. Spanska imon, de e så himla kul med spanska. Pallar inte ladda upp dagens outfit, Förlåt men jag gör de imon innan ja ska på bussen. Idag ska jag ta tre hål två på de högra örat å ett på de vänstra örat jag har redan 2 på varje .Men nu ska jag fortsätta me dessingnen.


  

Av Nano ♥ - 26 september 2010 10:30

Shhaa coolingar ! 


Idag ska ja till torget om ja hinner som ja inte gör..å sen blir de måvakts träning kl 12.15 å sen sticker ja hem å så är de vanlig träning kl 15.00 å sen så är de match halv sex , erkänn kul ! 


  

Av Nano ♥ - 24 september 2010 19:00

Tjjaaa alla bbääääjjjbbeess !


Träningen va sit oseriös, ahahahahhah ja drack inget eller blev inte svettig så ni fattar hur oseriös den var, ahahhah ja å jessi brottades men ja kom undan ! Jag va målvakt på matchen å då släppte ja in 2 mål så de blev 2-2, å sen blev de staffar å då räddade ja typ 3, å de va pinsamt...


   


  

Av Nano ♥ - 24 september 2010 13:02

Shaa allla colingar ! 8D 


kom hem från skolan för typ några minuter sen, jag skulle igentligen vara me mikka men sen så fick ja inte för pappa tycket att ja skulle vila..i skolan så dansade vi brake dans de va faktigts kul vi ska lära oss dansa som

Michael Jackson & låten

BEAT IT 

Tänk att vi ska kunna dansa som han sen, de är coolt



Just nu sitter ja & chattar & dricker yogurth (stavning)

        






Presentation


kompisar, vardag och bilder (:

1998 ✌

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag behöver ändras på bloggen ?
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Bättre design
 Mer musik
 Mer outfits
 Mer länker till andra blogger
 Mer tävlingar
 Mer bilder mindre text
 Mer text mindre bilder
 Allt är bra som de är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards