- Nano'

Alla inlägg under september 2010

Av Nano ♥ - 6 september 2010 15:15

Tjena alla sötnosar ! (L)


Är me mikka nu, idag har ja bara vart i skolan ^^, å inte gjort ngt men aja nu ska ja göra en sak , (:


- Nano (L)

Av Nano ♥ - 4 september 2010 18:36

Tjena alla sötnosar ! ;*


har spelat min första ellvamanna match idag vi vann me 2-1 mot onsala, å sen stack ja hem å bytte om å sen stack ja tbx för de va nämligen näset dagen idag, å se va skit kul, ahahahaha ja jessi va me varandra hela tiden å när vi skulle köra en sak så fick ja fanns, då heja sebbe, adam, gabbi å alla på mej (: å min "syrra" james bara för han kallar mej bror ^^ aja har inte så mycke å säga nu ses


- Nano (L)

Av Nano ♥ - 4 september 2010 15:19

Heejj ! jag och Nano har skaffat en blogg tsm !


hoppas att ni följer den !

Men idag.. så har jag iaf, duschat ;D lekt mee hunden, å sånt skiit   


å så ska jag fåå gäster ! :)


ska försöka att köra ''Peter answer'' på dem :))

men Kommentera!!! ocheee....


Haaa de bäst !

- Taraah !


P.S följ : cristianosGF.bloggplatsen.se (L) aaww ! så snälla nii äääee!


Puuuss ! (L) Heej så läänge !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


kompisar, vardag och bilder (:

1998 ✌

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag behöver ändras på bloggen ?
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Bättre design
 Mer musik
 Mer outfits
 Mer länker till andra blogger
 Mer tävlingar
 Mer bilder mindre text
 Mer text mindre bilder
 Allt är bra som de är

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards