- Nano'

Alla inlägg under oktober 2010

Av Nano ♥ - 22 oktober 2010 12:50

hahaha, har vart i skolan, de va inte kul..men nu är ja hemma och väntar på sarah. sen ska ja vara med henne. aja här kommer ngra bilder :)


        


hahahah :D



- Nano ♡

Av Nano ♥ - 21 oktober 2010 19:00

Tjeena, :D 


Va me elsa men vi fick inte ihop ngra, bilder..hahahaha vi hade kul ! som vanligt och imon ska ja "leka" med Sarah, de kommer bli skit kul. Men nu gör jag faktigts inget. aja nu ska ja dra och fortsätta nörda datan ;D HÄR KOMMER BILDERNA. 


           HAHAHAHHAHHAHAHAHH, 


- Nano ♡



Av Nano ♥ - 21 oktober 2010 15:17

Bloggar Eftre jag har vart med Elsa , då blir de bilder och sånt ;D


- Nano ♡

Av Nano ♥ - 21 oktober 2010 08:52

Heeeeejj 8DDDD


RUBRIKEN HAR  RÄTT ! :D


hahahhaha :D, men aaa nördar ett recing spel på hamserpaj, de e skit kul. Idag hade vi prov de gick bra för mej, de e bra de. Vi ska ha ett till i spanskan, hoppas de går bra för ja har inte tränat..haha, jag är så bra. Men nu ska ja forstätta spela ! :D


- Nano ♡

Av Nano ♥ - 20 oktober 2010 18:36

Heeeeeeeeeej :*


som de står på rubriken så är de sant faktigts, att ja stack till kungsbacka istället, haha ja köpte inget...men ja va tvungen och följa med..aja nu sitter jag här och har skit trökigt..meen imon blir de Elsa :D , saknar henne skit mycke ! <3



- Nano ♡

Av Nano ♥ - 20 oktober 2010 10:33

Heeeeeeeeej :*



Sitter i skolan, har fritt för ja är klar med allt jag är cool. Hahahahahaha nu ska ja fortsätta nörda datan.


- Nano ♡  

Av Nano ♥ - 19 oktober 2010 16:02

heeeej ! :*


haha, ja tog rätt buss ! de va ja glad för, men ja glömmde gå av så ja åkte ända till snipen, när ja skulle gå av vid askim badet, de va skit fail ! Men nu är jag hoss sandra då hära ser min vecka ut


Tisdag - Vara med sandra ;)

Onsdag - Vara med mikka

Torsdag - Vara med Elsa 

Fredag - Vara med Sarah och fotboll 

Lördag - chill dag ! :D

Söndag - Träning och kolla på en match 


de va en trevlig vecka tycker jag ! :D


aja, nu ska ja hjälpa Sandra med matten .


- Nano ♡ 

Av Nano ♥ - 19 oktober 2010 10:12





- Nano ♡

Presentation


kompisar, vardag och bilder (:

1998 ✌

Fråga mig

14 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du jag behöver ändras på bloggen ?
 Mer bilder
 Mer inlägg
 Bättre design
 Mer musik
 Mer outfits
 Mer länker till andra blogger
 Mer tävlingar
 Mer bilder mindre text
 Mer text mindre bilder
 Allt är bra som de är

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards